суббота, 7 июля 2012 г.




    Ой на Івана, ой на Купала.
В давні часи у предків наших, 
Коли сонце Богом величали,
Родилося прекрасне свято
Яке Купалом люди всі назвали
У Становій звичаєм стало
Вітати вас всіх на Івана Купала!
Прийміть же, будь ласка, привітні слова:
Довіку вам щастя, любові, добра!



                   Моє село... Мій рідний край, чарівний і прекрасний... Чудові літні ранки з краплинками роси, найкращі солов"їні пісні, неповторна зелень садків і лісів, краса розкішної калини і любистку, ніжність мальв і хрещатого барвінку, що стелиться біля мережаних хат, чиста джерельна вода..








. Немає нічого затишнішого і милішого, ніж мій рідний край, моя земля, моє село - частинка нашої великої держави України. Тому в цей день ми святкуємо свято "Ой на Івана, ой на Купала" Дівчата плили віночки, пускали їх на воду і шукали цвіт папороті.

Комментариев нет:

Отправить комментарий