понедельник, 25 февраля 2013 г.

Я вічно буду жити...




Ти себе Українкою звала.
І чи краще знайти ім'я
Тій, що радістю в муках сіяла,
Як Вітчизна велика твоя!
         Всесвітньо відома поетеса Леся Українка - Лариса Петрівна Косач - народилася 25 лютого 1871 року в місті Новгород-Волинському. Батько Лесі був відомий громадський діяч.
        Мати поетеси - дуже відома українська письменниця Олена Пчілка, з творчістю якої ми добре знайомі. Батьки хотіли, щоб їхні діти навчилися шанувати свій народ, його рідну мову, звичаї.
      

      Леся Українка...Чарівно, чудово дзвенить це ім'я всюди. Ця постать увібрала в себе геніальність і ліричність поета. Вона стала поетом боротьби і свободи, її твори друкувалися всіма мовами світу. Життя Л.Українки - це подвиг митця, один із тих подвигів, що підносять людину в очах сучасників, роблять її нетьмарною зіркою в очах потомків.
       Її  літературна спадщина стала однією з вершин художньої свідомості українського народу й разом з тим видатним явищем світової літератури.
     


         До дня народження Лесі Українки в сільській бібліотеці було організовано тематичну виставку літератури "Я жива. Я вічно буду жити...", а в Станівській ЗОШ провели конкурс читців віршів Лесі Українки.
      Горить, палає на світі, вогонь Лесиних пісень, освітлює наші душі, робить їх чистішими, добрішими. І ми, п'ючи живу воду із Лесиних джерел, із вірою йдемо в майбутнє, віддаючи честь дочці Прометея.







Комментариев нет:

Отправить комментарий