вторник, 21 января 2014 г.



"Україна соборна держава,
сонцесяйна колиска моя"

Тобі, Україно, мій мужній народе,
Складаю я пісню святої свободи
Усі мої сили і душу широку
Й життя я віддам до останнього кроку
Аби ти щаслива була, Україно,
Моя Батьківщино!

 
   

    22 січня Україна відзначає чергову річницю з дня проголошення Акта Злуки Української Народної Республіки та Західноукраїнської Народної Республіки. Акт Злуки унормував омріяні попередніми поколіннями ідеали української соборності. 22 січня 1918 року Українська Центральна Рада IV Універсалом проголосила Українську Народну Республіку самостійною, ні від кого незалежною державою.  
  Саме цій знаменній події і була присвяча година історії «Соборність рідної землі-основа нації держави» - до Дня Соборності України, яка була проведена у Станівській ЗОШ разом з сільською бібліотекою для учнів 6 та 7 класів.    

   Бібліотекар     Антоніна Єфімчук спираючись на історичні джерела, архівні матеріали та документи розповіла присутнім про події 1919 р., коли було проголошено так званий Акт Злуки-акт про об’єднання Української Народної Республіки та Західноукраїнської Народної Республіка. Соборність була надзвичайно важливою, певною мірою символічною, оскільки об’єднання українських земель було давньою заповітною мрією нашого народу.  
   

   Було продемонстровано слайдову презентацію «День Соборності України» По закінченню заходу учні ознайомилися з тематичною викладкою літератури «Україна соборна держава, сонцесяйна колиска моя», література яка представлена на тематичній полиці, висвітлювала цю історичну подію життя України.






 

Комментариев нет:

Отправить комментарий